ZWROTY

Zwrotu możesz dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wyślij do nas produkty z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Warunkiem jest dostarczenie do nas produktów, które są nienaruszone.

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?

  1. Spakuj zwracane produkty oraz dobrze zabezpiecz paczkę, aby nie uszkodziła się w transporcie.
  2. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu (przykładowy formularz znajdziesz na dole strony)
  3. Paczkę wyślij na adres:

Aleksandra Urban
Wielki Wełcz 12b
86-302 Grudziądz

Pamiętaj, aby na nasz adres e-mail urban.nature.pl@gmail.com przed wysyłką poinformować nas o swojej decyzji oraz napisać jakim kurierem będzie wysłana przesyłka (pozwoli nam to uniknąć awizo Poczty Polskiej)

Zwrot środków zostanie zwrócony nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwracanych produktów na konto bankowe nadawcy.

Przykładowy formularz zwrou możesz pobrać tutaj -> formularz_zwrotu

REKLAMACJE

1. USZKODZONA PACZKA

Jeśli zauważysz, iż Twoja paczka, którą doręcza Ci kurier jest uszkodzona, otwarta, zniszczona – spisz w obecności kuriera odpowiedni protokół reklamacyjny.
W przypadku paczkomatów InPost: jeśli Twoja paczka budzi jakiekolwiek wątpliwości (próby otwarcia, paczka jest zniszczona, uszkodzona) – postępuj zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie paczkomatu.
Jeśli zauważysz, iż zakupione produkty zostały uszkodzone po rozpakowaniu paczki – skontaktuj się z nami mailowo urban.nature.pl@gmail.com podając koniecznie numer zamówienia oraz zdjęcia uszkodzonych produktów. Odpowiemy jak najszybciej!

2. NIEKOMPLETNA PRZESYŁKA

Monitorujemy proces pakowania przesyłek. Jeśli jednak podczas rozpakowywania paczki stwierdzisz, iż brakuje w niej zamawianego produktu – skontaktuj się z nami urban.nature.pl@gmail.com podając:

  • numer Twojego zamówienia,
  • zdjęcie odebranej paczki i zawartości,
  • informację czy paczka była uszkodzona bądź budziła Twój niepokój podczas odbioru

3. USZKODZONA PACZKA

Jeśli zamawiany przez Ciebie produkt dotarł uszkodzony – poinformuj nas od tym mailowo urban.nature.pl@gmail.com dołączając zdjęcia uszkodzonego towaru, numer zamówienia oraz informację czy paczka w trakcie odbioru była uszkodzona bądź miała ślady ingerencji osób trzecich.